查看完整版本: 大家中意飲可口可樂/百事?

zeushiuka 2008-1-15 14:04

大家中意飲可口可樂/百事?

其實2隻味都好難分得出~

╭牙蚊* 2008-1-15 14:22

中意可口可樂多d,,-Q_$~kMV
百事太甜了$PnDA,t8i

U^y7^%ra7tJwC{ [[i] 本帖最後由 塵憶瑚海 於 2012-12-9 23:29 編輯 [/i]]

愛著的是你 2008-1-15 15:36

可口可樂好飲dg6^ ri!H/Gl3i+i o6h
唔知點解-v-

zeushiuka 2008-1-15 16:34

可口可樂的宣傳夠多∼ RZ*~!W8t9Qc;j.~:k
仲有口味又多∼

rosa32222 2008-2-3 16:23

恩,百事太甜膩!WBGJ-m

mr4v3dP 不過基本上我是不喜歡喝可樂的~

!玫瑰園! 2008-2-3 16:43

喜歡可樂,兩種汽係唔同的哦,可樂勁D,百事淡D。6A KE$v-dM3Kd
RY b$HFCXD
但係都會飲百事的。:46:

~妍~ 2008-2-11 15:31

我中2可口可樂多d..
EG"}/z [)k 百事冇咩味.

阿湖 2008-2-11 16:32

可口可樂好d...
'H `[4X#z 無咁甜

我就是王道0v0 2012-4-1 16:22

coka cola is the best

black-kk 2012-4-9 21:06

百事甜D:103:

抱枕頭的小豬 2012-12-4 18:39

可口可樂氣比較多 天氣熱時喝起來特別爽
$V:P(z5S M wB&x 而且沒百事甜

aandyl333 2012-12-9 14:09

比較習慣可口可樂
F3ujbMoB-L&R 雖然也不討厭百事

pure 2012-12-12 03:55

比較喜歡百事可樂
^!^$fM SV'[!SC.h 氣沒那麼多

立早 2012-12-12 13:55

只喜歡可口可樂,
6smfP-hw 百事不知為何就是不喜歡..

ㄚ茗 2013-1-18 00:18

喜歡淡口味  中意百事HD#_ m"F k#n5R.K q(T
可口可樂多d,,

applepie963 2016-3-22 22:10

可口可樂!!!
CEh(\v 就是有種特別的味道讓人上癮:122:

j168j1682000 2016-4-20 00:18

喜歡百事口樂~
C F8{8I.ix!D 因為口感比較偏甜

hokhokcat 2016-5-22 09:18

我不太會分,哪種都可以∼

宅曦 2016-5-22 11:13

可口可樂中毒者~百事怎麼喝都覺得怪

JT2934 2016-5-22 12:45

喜歡可口可樂,KYYDS
百事可樂總覺的少一味。
頁: [1] 2 3
查看完整版本: 大家中意飲可口可樂/百事?